Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/235250
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воюш, І. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:56:55Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T10:56:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21й Міжнар. навук.практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 17-20. | |
dc.identifier.isbn | 978-985-566-882-5 | |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/235250 | - |
dc.description | Раздзел I. Медыялогія: аб’ём і абмежаванне паняцця | |
dc.description.abstract | Эўрыстычныя метады навучання як адны з самых старажытных паводле паходжання і адны з самых сучасных паводле напаўнення забяспечваюць рашэнне наступных адукацыйных задач пры падрыхтоўцы абітурыентаў факультэта журналістыкі да ўступных іспытаў па дысцыпліне «Творчасць»: боязь слова, адсутнасць вопыту самастойнага крэатавання, прыхільнасць да стандартызаванага рашэння задач, апора на аўтарытэты, шаблоннае мысленне, перанос вопыту школьных сачыненняў па літаратуры на вучэбны публіцыстычны тэкст. Апісаны вопыт выкарыстання метадаў асацыяцый, эмпатыі і дэкампазіцыі. | |
dc.language.iso | bel | |
dc.publisher | Мінск : БДУ | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
dc.title | Элементы эўрыстыкі ў практыцы навучання сачыненню па дысцыпліне «Творчасць» | |
dc.title.alternative | Elements of heuristics in teaching essay on «сreativity» discipline / I. D. Voyush | |
dc.type | conference paper | |
dc.description.alternative | Heuristic teaching methods as one of the most ancient in origin and one of the most advanced in filling, makE it possible to solve the following educational problems when preparing applicants to the journalism faculty for entrance exams in the «Creativity» discipline: fear of the word, lack of experience of independent creative work, addiction to standards for task solving, reliance on authorities, template thinking, transferring the experience of school works in literature to educational journalistic text. The experience of using the methods of association, empathy and decomposition is described. | |
Располагается в коллекциях: | 2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.