Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235250
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВоюш, І. Д.
dc.date.accessioned2019-12-05T10:56:55Z-
dc.date.available2019-12-05T10:56:55Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 17-20.
dc.identifier.isbn978-985-566-882-5
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/235250-
dc.descriptionРаздзел I. Медыялогія: аб’ём і абмежаванне паняцця
dc.description.abstractЭўрыстычныя метады навучання як адны з самых старажытных паводле паходжання і адны з самых сучасных паводле напаўнення забяспечваюць рашэнне наступных адукацыйных задач пры падрыхтоўцы абітурыентаў факультэта журналістыкі да ўступных іспытаў па дысцыпліне «Творчасць»: боязь слова, адсутнасць вопыту самастойнага крэатавання, прыхільнасць да стандартызаванага рашэння задач, апора на аўтарытэты, шаблоннае мысленне, перанос вопыту школьных сачыненняў па літаратуры на вучэбны публіцыстычны тэкст. Апісаны вопыт выкарыстання метадаў асацыяцый, эмпатыі і дэкампазіцыі.
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
dc.titleЭлементы эўрыстыкі ў практыцы навучання сачыненню па дысцыпліне «Творчасць»
dc.title.alternativeElements of heuristics in teaching essay on «сreativity» discipline / I. D. Voyush
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeHeuristic teaching methods as one of the most ancient in origin and one of the most advanced in filling, makE it possible to solve the following educational problems when preparing applicants to the journalism faculty for entrance exams in the «Creativity» discipline: fear of the word, lack of experience of independent creative work, addiction to standards for task solving, reliance on authorities, template thinking, transferring the experience of school works in literature to educational journalistic text. The experience of using the methods of association, empathy and decomposition is described.
Располагается в коллекциях:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
17-20.pdf309,27 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.