Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235223
Title: Новая структурная модель рынка аудиовизуальных СМИ
Other Titles: New audiovisual media market structural model / T. L. Sholomitskaya
Authors: Шоломицкая, Т. Л.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 94-98.
Abstract: В статье представлен опыт построения структурной модели рынка аудио визуальных СМИ с учетом основных тенденций развития медиа. Предложенная модель может использоваться медиаменеджерами для поиска новых рыночных возможностей, повышения конкурентоспособности и финансовой устойчивости предприятий. Она также расширяет научные представления о современном рынке аудиовизуальных СМИ.
Abstract (in another language): This article presents the experience of building astructural model of the audio­visual media market, considering the main media development trends. The proposed model can be used by media managers for searching new market opportunities and increasing enterprises competitiveness and financial stability. It also expands the scientific understanding of the modern audiovisual media market.
Description: Раздзел I. Медыялогія: аб’ём і абмежаванне паняцця
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235223
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94-98.pdf300,64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.