Logo BSU

2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы : [153] Главная страница коллекции Статистика

Logo

У матэрыялах канферэнцыі прадстаўлены даследаванні айчынных і замежных тэарэтыкаў і практыкаў журналістыкі і сацыяльных камунікацый па разнастайных аспектах функцыянавання медыяіндустрыі. Багаты эмпірычны матэрыял дазваляе выяўляць асноўныя тэндэнцыі развіцця сучасных сродкаў масавай інфармацыі, праводзіць параўнальны аналіз і рабіць высновы адносна іх удасканалення.

Адрасуецца студэнтам, магістрантам, аспірантам і выкладчыкам журналісцкіх спецыяльнасцей, супрацоўнікам СМІ і выдавецтваў.

Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыя­лы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – 623 с.

Рэдакцыйная калегія:

В. М. Самусевіч (адк. рэд.), А. У. Баранава, Г. І. Басава, Т. М. Дасаева, Н. А. Зубчонак, В. І. Іўчанкаў, А. Г. Слука, Н. Ц. Фральцова

ISBN 978-985-566-882-5

Пры поўным або частковым выкарыстанні матэрыялаў спасылка на сайт Электроннай бібліятэкі БДУ (www.elib.bsu.by) абавязкова.

Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 21 по 40 из 153
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2019Презумпция невиновности и освещение уголовных процессов в СМИЗразикова, В. А.
2019Современные коммуникационные технологии в системе магистерской подготовки (направление 42.04.02 Журналистика)Капитанова, Л. А.
2019Роль медиаисследований в коммуникации белорусских брендовКолик, А. В.; Хорощо, А. А.
2019Корпоративные издания «Альфа­банка» как канал коммуникации с клиентамиЗаяц, Н. В.
2019Медиасфера Китая: национальная консолидация и внешнее влияниеВенидиктов, С. В.
2019Интернет­видео в репрезентации имиджа нацииЦай, Пэйен
2019Беларускае тэлебачанне: выхад на новы ўзровень?Хмель, Л. Р.
2019Роль сервиса YouTube в продвижении продуктов компании Wargaming.netДайнеко, Н. А.; Соловьев, А. И.
2019Формирование у студентов способностей самостоятельного овладения современной информациейБаранова, А. С.
2019Паблик рилейшнз «на правах PR» (симбиоз журналистики и паблик рилейшнз)Богоявленский, А. Е.
2019Утопия как проективная основа социальной инженерии: комунникационные модели реализацииБондаренко, И. С.
2019Частота просмотра телевизионных передач аудиторией национального информационного поля в социологическом измеренииПосталовский, А. В.
2019Телевизионное кино в Беларуси: быть или не быть?!Стежко, Н. Г.
2019Радыёблог як новая форма размовы са слухачомСмірнова, А. А.
2019Телеканал «Татарстан­24» как пример регионального информационного вещания в РоссииТихонова, О. В.
2019Дисциплина «Проектный менеджмент в медиасфере» в системе подготовки магистров по специальности 1­23 80 05 «Журналистика»Дроздов, Д. Н.
2019Беларускі тэлевізійны падарожны нарыс: асноўныя фактары развіцця жанруМарозава, А. І.
2019Интерактивность в радиоэфире: исторический аспектЛебедева, А. Л.
2019Телевидение КНР в контексте глобализации информационного пространстваЛи, Чжэн
2019Радиорепортаж: проблема размывания границ и трансформации жанраМалмыго, Т. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 21 по 40 из 153