Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/234214
Title: Значимость междисциплинарного подхода в обучении студентов магистратуры на примере курса «Пропаганда в информационном обществе (правовой аспект)»
Other Titles: Significance of the interdisciplinary approach in teaching master students on the example of the course “Propaganda in the information society (legal aspect)” / Toguzaeva Е.N.
Authors: Тогузаева, Е. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 окт. 2019 г. / редкол. : С.А. Важник (отв. ред.) [и др.]. – Минск : ИВЦ Минфина, 2019. – С. 46-50.
Abstract: В статье подчеркивается важность междисциплинарного и интердисциплинарного подходов в обучении современного юриста на этапе магистратуры. Автором указаны преимущества комплексного подхода и модульности магистерского учебного курса для обеспечения потребностей современного работодателя.
Abstract (in another language): The article emphasizes the importance of an interdisciplinary approach in the training of a modern lawyer at the master level. The author points out the advantages of an integrated approach and the modularity of the master's training course to meet the needs of a modern employer.
Description: Раздел 1. Современные стратегии гуманитарного образования = Section 1. Modern strategies of humanitarian education
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/234214
ISBN: 978-985-7224-82-1
Sponsorship: Автор статьи – победитель грантового конкурса Стипендиальной программы Владимира Потанина 2018/2019. Статья подготовлена при поддержке фонда В. Потанина.
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46-50.pdf452,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.