Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/234163
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рабец, Т. Д. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T11:50:47Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T11:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 окт. 2019 г. / редкол. : С.А. Важник (отв. ред.) [и др.]. – Минск : ИВЦ Минфина, 2019. – С. 79-84. | |
dc.identifier.isbn | 978-985-7224-82-1 | |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/234163 | - |
dc.description | Раздел 2. Управление знаниями в системе гуманитарных наук и гуманитарного образования = Section 2. Knowledge management in humanitarian education | |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаюцца асаблівасці прымянення метаду сітуацыйнага мадэлявання ў працэсе прафесійнай падрыхтоўкі менеджараў сацыякультурнай дзейнасці, вызначаюцца асноўныя прынцыпы выкарыстання дадзенага метаду ў вучэбна-адукацыйным працэсе, аналізуюцца асноўныя формы выкарыстання сітуацыйнага мадэлявання ў навучанні студэнтаў: сітуацыі-ілюстрацыі, сітуацыі-практыкаванні, сітуацыі-праблемы, ролевыя сітуацыйныя гульні. | |
dc.language.iso | bel | |
dc.publisher | Минск : ИВЦ Минфина | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
dc.title | Выкарыстанне метаду сітуацыйнага мадэлявання ў прафесійнай падрыхтоўцы менеджараў сацыякультурнай сферы | |
dc.title.alternative | The usage of a situational modelling method in the professional education of managers in the sociocultural sphere / Rabec T.D. | |
dc.type | conference paper | |
dc.description.alternative | The article presents the features of the usage of a situational modeling method in the professional education of managers in the sociocultural sphere. The author defines the main principles of the use of this method in the educational process, analyzes the main forms of using a situational modeling while teaching students: situations-illustrations, situations-exercises, situations-problems, situational role games. | |
Располагается в коллекциях: | 2019. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.