Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/232396
Title: Коммуникативная стратегия формирования доверия в корпоративных медиа-текстах белорусских ИТ-компаний
Authors: Шуманская, О. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання : матэрыялы V Рэсп. навук.-практ. канф. маладых вучоных, Мінск, 22 сак. 2019 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. У. Зуева (адк. рэд.) [і інш.]. — Мінск : БДУ, 2019. — С. 304-307.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/232396
ISBN: 978-985-566-804-7
Appears in Collections:2019. Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
304-307.pdf381,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.