Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/231465
Title: Политический маркетинг: проблемы анализа и концептуализации
Other Titles: Political marketing: the problems of analysis and conceptualization / S. Aleinikova
Authors: Алейникова, С. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Философско-гуманитарные науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2019. - С. 11-19. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 18).
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/231465
ISSN: 2077-4877
Appears in Collections:Выпуск 18. – 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алейникова_труды_19_фил-гум-011-019.pdf274,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.