Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/231465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлейникова, С. М.-
dc.date.accessioned2019-10-01T12:45:48Z-
dc.date.available2019-10-01T12:45:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФилософско-гуманитарные науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2019. - С. 11-19. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 18).ru
dc.identifier.issn2077-4877-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/231465-
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : РИВШru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические наукиru
dc.titleПолитический маркетинг: проблемы анализа и концептуализацииru
dc.title.alternativePolitical marketing: the problems of analysis and conceptualization / S. Aleinikovaru
dc.typearticleru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:Выпуск 18. - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алейникова_труды_19_фил-гум-011-019.pdf274,69 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.