Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮденок, Ксения Сергеевна-
dc.date.accessioned2019-08-30T09:39:38Z-
dc.date.available2019-08-30T09:39:38Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/229341-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleИсследование покупательских предпочтений в сети Интернет : аннотация к дипломной работе / Ксения Сергеевна Юденок; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. А.Н Саевецru
dc.typediploma thesisru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Yudenok.pdf109,04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.