Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимоховцева, Ирина Юрьевна-
dc.date.accessioned2019-08-22T12:15:13Z-
dc.date.available2019-08-22T12:15:13Z-
dc.date.issued2019-07-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/228538-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleКоммуникационные стратегии продвижения продукта в сфере изобразительного искусства: аннотация дипломной работы / Тимоховцева Ирина Юрьевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кириллова Анастасия Владимировнаru
dc.title.alternativeCommunication Strategies of Product Promotion in the Field of Fine Arts: graduate thesis abstract / Iryna Y. Tsimokhautsava; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Anastasiya V. Kirylava Senior Lecturerru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТИМОХОВЦЕВА ИЮ.pdf220,02 kBAdobe PDFView/Open
TSIMOKHAUTSAVA IY.pdf179,91 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.