Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/224526
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦяглова, М. Ю.-
dc.contributor.authorАртеменко, С. И.-
dc.date.accessioned2019-07-22T07:18:32Z-
dc.date.available2019-07-22T07:18:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 286-287.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-139-6-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/224526-
dc.description.abstractUnder existing economic conditions in Belarus service and supply business organization has to be based on the study of the consumer research, of the facilities of the company itself, of the local conditions and of the main competitors. The company has to develop object-orientated strategies in the area of trade, pricing and communicative policy and in the area of merchandising, i.e. it has to observe marketing concepts, because the most effective activity is the one of the enterprise, the management of which is based on the marketing concepts. At the same time marketing realization in provider organizations is carried out in consideration of the features of agricultural industryru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleСовершенствование комплекса маркетинга на ОАО "Казимировский опытно-экспериментальный завод"ru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
286-287.pdf254,22 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.