Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219627
Title: Вклад женщин-ученых в исследование развития интернет-маркетинга на промышленных предприятиях
Other Titles: The contribution of women scientists in the study of the development of internet marketing in industrial enterprises
Authors: Малайчук, Ольга Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Женщины-ученые Беларуси и Китая : материалы международной научно-практической конференции, Минск, 15 марта 2019 г. / БГУ ; [редкол.: И. В. Казакова, И. В. Олюнина (отв. ред.)]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 42-44.
Abstract: В работе отражены результаты исследований женщин-ученых в области Интернет-маркетинга; дается обоснование актуальности данной темы, и оговариваются перспективные направления в более глубоком и детальном изучении.
Abstract (in another language): The work reflects the results of research by women scientists in the field of Internet marketing; It gives a rationale for the relevance of this topic, and specifies promising areas in a more in-depth and detailed study.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219627
Registration number: №005524042019, Деп. в БГУ 24.04.2019
Appears in Collections:2019. Женщины-ученые Беларуси и Китая

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-44.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.