Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219430
Title: Проектное обучение в вузе: планирование и внедрение новых технологий в учебный процесс
Other Titles: Project-based learning in high school: planning and implementation of new technologies in the educational process / A. I. Gorbacheva
Authors: Горбачева, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 34-36.
Abstract: Статья посвящена проектной методике обучения студентов в вузах. Современная организация проектного метода предполагает постоянное внедрение, обновление и мониторинг новейших виртуальных и визуальных технологий и методик. В статье исследуются возможности использования селфи-технологий, алгоритм квест-технологий на этапе планирования и сдачи проекта. Сформулированы этапы реализации проектного метода при подготовке менеджеров.
Abstract (in another language): The article is devoted to the project method of teaching students in universities. Modern organization of the project method involves the constant introduction, updating and monitoring of the latest virtual and visual technologies and techniques. The article investigates the possibility of using selfie technologies, the algorithm of quest technologies at the stage of planning and delivery of the project. The stages of implementation of the project method in the preparation of managers are formulated.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219430
ISBN: 978-985-7214-07-5
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы бизнес-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-36.pdf333,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.