Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/219403
Title: | Развитие коммуникативной компетенции в английском языке как составной части бизнес-компетенций |
Other Titles: | Communicative competence in English as part of integrating business competencies / V. V. Podlutskaya |
Authors: | Подлуцкая, В. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 199-202. |
Abstract: | В данной статье рассматривается, какие деловые компетенции могут развивать студенты при освоении коммуникативной компетенции в английском языке. Цель исследования - продемонстрировать, что использование модели формирования компетенций позволяет студентам достичь более высоких уровней коммуникативной компетенции, развивая их деловые компетенции без необходимости изучать их отдельно. |
Abstract (in another language): | This paper examines what business competencies a learner of English can develop while developing communicative competence in English. The study aims to demonstrate that using a competence formation model enables students to attain better levels of communicative competence and strengthens their business competencies through classroom practice of real-life communicative activities, without having to study them separately or at different times. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/219403 |
ISBN: | 978-985-7214-07-5 |
Appears in Collections: | 2019. Актуальные проблемы бизнес-образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
199-202.pdf | 391,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.