Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219398
Title: Концептуальные подходы к развитию кадрового потенциала, усилению кооперации образования, фундаментальной и прикладной науки в Республике Беларусь
Other Titles: Conceptual approaches to the development of human resources, strengthening cooperation of education, fundamental and applied science in Republic of Belarus / D. V. Mukha
Authors: Муха, Д. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 176-180.
Abstract: Статья посвящена определению концептуальных подходов к развитию кадрового потенциала, в том числе связанных с усилением кооперации образования, фундаментальной и прикладной науки, стимулированием развития творческих, изобретательских и предпринимательских способностей личности на протяжении всей жизни, всеобщей цифровизацией образовательных технологий, интеграцией Беларуси в мировые образовательные сети.
Abstract (in another language): The article is devoted to the definition of conceptual approaches to the development of human resources, including those related to the strengthening of cooperation of education, fundamental and applied science, stimulating the development of creative, inventive and entrepreneurial abilities of the individual throughout life, overall digitalization of educational technologies, integration of Belarus into the world educational network.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219398
ISBN: 978-985-7214-07-5
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы бизнес-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
176-180.pdf408,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.