Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/216755
Title: | Аўтарскае «я» ў медыятэксце: лексіка-граматычныя сродкі выражэння |
Authors: | Гурын, А. I. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | 75-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 14–23 мая 2018 г. / Белорус. гос. ун-т, Гл. упр. науки ; редкол.: В. Г. Сафонов (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 428-432. |
Abstract: | Даследаванне прысвечана пытанню ўжывання ў медыятэксце сродкаў, якія выкарыстоўваюцца для стварэння індывідуальна-аўтарскага стылю. Мэтай даследавання з’яўляецца вызначэнне лексіка-граматычных сродкаў выражэння аўтарскага «я» ў медыятэксце. Аб’ект даследавання – спецыфіка аўтарскага «я» як тэкстастваральнага элемента ў медыятэксце. Прадмет даследавання – лексіка-граматычныя сродкі выражэння аўтарскага «я» і іх выкарыстанне публiцыстам Паўлам Якубовічам. Навізна даследавання заключаецца ў адлюстраванні магчымага ўздзеяння на чытача праз сродкі выражэння аўтарскага «я» ў сучасным беларускім СМІ. Аўтарскае «я» як своеасаблівая форма дыялогу з чытачом здольна ўплываць на цікавасць аўдыторыі да сучаснага медыявыдання, што з’яўляецца прычынай актуальнасці даследавання. Вынікі даследавання можна выкарыстоўваць пры далейшым вывучэнні феномена аўтарскага «я» ў медыятэксце. |
Description: | Факультет журналистики |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/216755 |
ISBN: | 978-985-566-658-6; 978-985-566-683-8 (ч. 3) |
Appears in Collections: | 2018. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
428-432.pdf | 351,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.