Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/213135
Title: Event-маркетинг как инструмент продвижения бренда (на примере IT-школы “My Freedom”): аннотация к дипломной работе / Яна Олеговна Дульчевская; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международного туризма; науч. рук. Давыденко Л. Н.
Authors: Дульчевская, Яна Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/213135
Appears in Collections:Менеджмент (в сфере международного туризма). 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dulchevskaya .pdf320,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.