Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/21124
Title: Организация самостоятельной работы студентов, контроль и диагностика усвоения знаний при модульном обучении химии
Other Titles: Organisation of students' self-instruction, assessment and diagnostics of knowledge achievements in the modular chemistry teaching
Authors: Красицкий, В. А.
Шиманович, И. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2009
Publisher: Минск: БГУ
Citation: Свиридовские чтения: Сб. ст. Вып. 5.
Abstract: Обсуждается роль самостоятельной работы студентов при блочно-модульном обучении химии и система ее организации на кафедре общей химии и методики преподавания химии Белгосуниверситета. Рассматривается комплекс мероприятий по реализации самостоятельной работы студентов и ее методическое обеспечение, включающее нормативные, контролирующие и диагностические материалы. Библиогр. 5 назв.
Description: The role of students' self-instruction in the block-modular chemistry teaching and its implementation system at the department of general chemistry and chemical methodology of BSU are considered. The paper discusses a set of activities in the organization of students' self-instruction and its methodological support including regulatory, supervisory and diagnostic documents.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/21124
Appears in Collections:Статьи химического факультета

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.