Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/209126
Title: Развитие интернет-коммуникации белорусских брендов
Authors: Колик, Алексей Валентинович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2018
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка-2018: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 20-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 15-16 ліст. 2018 г. / рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. - Мінск : БДУ, 2018. - С. 219-222.
Description: Раздзел IV. Глабальная прастора камунікацыі
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/209126
ISBN: 978-985-7101-25-2
Appears in Collections:2018. Журналiстыка-2018: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
219-222.pdf664,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.