Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/207895
Title: | Особенности российского дизайн-образования в контексте международного опыта |
Other Titles: | The specifics of Russian design-education in the context of the international experience / Frolova N.U. |
Authors: | Фролова, Н. Ю. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 391-397. |
Abstract: | В статье рассматриваются особенности дизайн-образования в России в контексте мировых тенденций. Рассмотрены достоинства и недостатки различных моделей профессионального дизайн-образования и показаны наиболее перспективные направления. |
Abstract (in another language): | The article shows the design-education in Russia peculiarities in the context of the world trends. It describes the advantages and disadvantages of different design-education models and represents the most perspective ways. |
Description: | Раздел 6. Дизайн в поликультурном мире = Section 6. Design in the multiculturalworld |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/207895 |
ISBN: | 978-985-566-661-6 |
Appears in Collections: | 2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
391-397.pdf | 266 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.