Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/207889
Title: | Концептуальная модель дисциплины «Академический рисунок» |
Other Titles: | Conceptual model of “Academic drawing” discipline / Bortnik Y.F. |
Authors: | Бортник, Ю. Ф. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 365-370. |
Abstract: | В статье ставится задача раскрытия основного смыслового принципа дисциплины «Академический рисунок», представленного в виде концептуальной схемы, на основании которой базируются методологические (практические и теоретические) подходы преподавания предмета. |
Abstract (in another language): | The article is aimed at disclosing the basic semantic principle of the discipline "Academic drawing" presented in the form of the conceptual scheme, which methodological approaches to teaching a subject are based on. |
Description: | Раздел 6. Дизайн в поликультурном мире = Section 6. Design in the multiculturalworld |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/207889 |
ISBN: | 978-985-566-661-6 |
Appears in Collections: | 2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
365-370.pdf | 287,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.