Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/207884
Title: | Использование сервисов Nuclino, Torchpad, Moodle для создания ВИКИ-глоссария по изучаемым учебным дисциплинам (на примере учебной дисциплины «Практика иноязычного общения») |
Other Titles: | The usage of Nuclino, Torchpad, Moodle services in the WIKI-glossary on the disciplines studied compiling (on the example of the academic discipline "Foreign languages practice") / Khodonovich V.L. |
Authors: | Ходонович, В. Л. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 334-341. |
Abstract: | В статье рассматриваются ВИКИ-технологии, описываются их дидактические свойства. Приводится опыт практического применения данных технологий в составлении ВИКИ-глоссария по изучаемым учебным дисциплинам (на примере учебной дисциплины «Практика иноязычного общения»). |
Abstract (in another language): | The article describes WIKI-technologies and its didactic properties. The author shares the experience of using WIKI-technologies in foreign language training, particularly in compiling the WIKI-glossary on the disciplines studied (on the example of the academic discipline "Foreign Languages Practice"). |
Description: | Раздел 5. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 5. Linguodidactic technologies in forming readiness for intercultural dialogue |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/207884 |
ISBN: | 978-985-566-661-6 |
Appears in Collections: | 2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
334-341.pdf | 273,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.