Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/206448
Title: Технологии брендинга интернет-журнала «Планета флористики» : реф. к дипл. работе / Хлябич, Марина Юрьевна; БГУ, Факультет журналистики, Кафедра истории журналистики и менеджмента СМИ ; науч. рук. П. Л. Дорощенок
Authors: Хлябич, Марина Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2018
Abstract: Предмет исследования – процесс создания бренда интернет-журнала «Планета флористики» с помощью технологий брендинга. Цель исследования – проанализировать эффективность реализации современных тенденций брендинга на примере интернет-журнала «Планета флористики».
Abstract (in another language): The subject of the study is the process of creating a brand of the Internet magazine `Floristic Planet` with the help of branding technologies. The purpose of the study is to analyze the effectiveness of the implementation of modern branding trends on the example of the Internet magazine `Floristic Planet`.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/206448
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хлябич.doc51 kBMicrosoft WordView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.