Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203590
Title: Медиапланирование при продвижении бренда в сети Интернет (на примере автомобильного холдинга «Атлант-М»): аннотация дипломной работы / Цвиркун Кристина Александровна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровна
Other Titles: Mediaplanning in Brand Promotion on the Internet (on the example of Atlant-M automobile holding): graduate thesis abstract / Kristina A. Tsvirkun; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maryia A. Kizima Senior Lecturer
Authors: Цвиркун, Кристина Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203590
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦВИРКУН КА.pdf177,87 kBAdobe PDFView/Open
TSVIRKUN KA.pdf154,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.