Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203575
Title: Контекстная реклама как инструмент продвижения предприятия (на примере сервиса онлайн-бронирования туристических услуг «VETLIVA»: аннотация дипломной работы / Науменко Екатерина Андреевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, профессор Терещенко Ольга Викентовна
Other Titles: Context Advertising as a Tool of Promotion of Company (on the example of the online booking system for tourist services «VETLIVA»): graduate thesis abstract / Ekaterina A. Naumenko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga V. Tereschenko Candidate of Sociology, Professor
Authors: Науменко, Екатерина Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203575
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАУМЕНКО ЕА.pdf181,86 kBAdobe PDFView/Open
NAUMENKO EA.pdf161,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.