Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/199828
Title: Формирование экологической культуры учащихся посредством изучения учебного предмета «География» на повышенном уровне на третьей ступени общего среднего образования
Other Titles: Formation of environmental culture of students through the study of the educational subject «Geography» at the high level on the third stage of secondary education / O. Guzova
Authors: Гузова, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Охрана окружающей среды. Экология человека
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Сахаровские чтения 2018 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2018 : environmental problems of the XXI century : материалы 18-й международной научной конференции, 17–18 мая 2018 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 3 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, д-ра с.-х. н., проф. С. С. Позняка. – Минск : ИВЦ Минфина, 2018. – Ч. 1. – С. 136-137.
Abstract: Обсуждаются формы организации образовательного процесса с целью формирования экологической культуры учащихся и положительной мотивации к изучению учебного предмета «География» на примере средней школы № 73.
Abstract (in another language): The forms of organizing the educational process with the purpose of formation of students’ ecological culture and positive motivation for studying the subject “Geography” using the example of the secondary school No. 73 are described.
Description: Образование в интересах устойчивого развития
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/199828
ISBN: 978-985-7205-18-9; 978-985-7205-19-6 (ч. 1)
Appears in Collections:2018. Сахаровские чтения 2018 года: экологические проблемы XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
136-137.pdf257,4 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.