Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/199606
Title: Формирование основ экологической культуры у детей старшего дошкольного возраста
Other Titles: Formation of environmental culture in children of the senior preschool age / N. Strigelskaya, T. Strigelskaya
Authors: Стригельская, Н. П.
Стригельская, Т. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Охрана окружающей среды. Экология человека
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Сахаровские чтения 2018 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2018 : environmental problems of the XXI century : материалы 18-й международной научной конференции, 17–18 мая 2018 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 3 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, д-ра с.-х. н., проф. С. С. Позняка. – Минск : ИВЦ Минфина, 2018. – Ч. 1. – С. 178-179.
Abstract: Рассмотрены вопросы экологического воспитания детей старшего дошкольного возраста, задачи и система работы по формированию экологической культуры и устойчивого интереса к познанию окружающего мира, реализованные на базе учреждения дошкольного образования.
Abstract (in another language): The article deals with the issues of environmental education of children of the senior preschool age, aims and the system of work on the formation of ecological culture and sustainable interest in the knowledge of the world around us, implemented on the basis of the establishment of preschool education.
Description: Образование в интересах устойчивого развития
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/199606
ISBN: 978-985-7205-18-9; 978-985-7205-19-6 (ч. 1)
Appears in Collections:2018. Сахаровские чтения 2018 года: экологические проблемы XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178-179.pdf298,62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.