Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/190667
Title: Общие рекомендации по внедрению CRM-системы в работу компании
Authors: Веренич, Александра Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : БГАТУ
Citation: Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности : материалы V Международной заочной научно-практической конференции (Минск, 6–7 декабря 2017 г.) / БГУ, ИМБТ; редкол.: В. В. Апанасович [и др.]. – Минск : БГАТУ, 2017. – С. 27-30.
Abstract: Customer Relationship Management system can be a very effective tool for the clientoriented company. The problems of achievement peak efficiency by operating CRM-system associated with the complexity of its implementation and application. The main idea of the article is to analyze general stages of implementation of CRM-system
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/190667
ISBN: 978-985-519-874-2
Appears in Collections:2017. Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-30.pdf202,01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.