Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/188952
Title: Фрейм-анализ понятия «экономика» в современных бизнес-коммуникациях и деловом дискурсе
Other Titles: Frame analysis of the concept of economics in modern business communications and business discourse / A. А. Kasperuk
Authors: Касперук, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Национальные культуры в межкультурной коммуникации : сб. науч. ст. по материалам II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 12—13 апр. 2017 г. / БГУ, ФСК, кафедра культурологии; редкол. : Э. А. Усовская (отв. ред.) [и др.]. — Минск : Изд. центр БГУ, 2017. — С. 202-208.
Abstract: В статье рассматривается понятие «экономика» и проводится его фрейм-анализ в деятельности предприятий свободной экономической зоны «Брест». Описываются основные составляющие фрейма «экономика». Делается вывод об инвариантности профессиональных доминант, необходимости совершенствования языка общения бизнес-сообщества в ходе производственной деятельности = The concept of «economy» is reviewed and its frame analysis is carried out of activity of enterprises of the free economic zone «Brest». The main components of the «economy» frame are described. Conclusion about invariance of professional dominants, the need to improve the language of communication within the working process of business community is made
Description: III. Современные культурные индустрии и менеджмент в сфере культуры
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/188952
ISBN: 978-985-553-493-9
Appears in Collections:2017. Национальные культуры в межкультурной коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202-208.pdf394,75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.