Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/188948
Title: Корпоративная социальная ответственность в сфере культуры
Other Titles: Corporate social responsibility in the sphere of culture / O. V. Basova
Authors: Басова, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Национальные культуры в межкультурной коммуникации : сб. науч. ст. по материалам II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 12—13 апр. 2017 г. / БГУ, ФСК, кафедра культурологии; редкол. : Э. А. Усовская (отв. ред.) [и др.]. — Минск : Изд. центр БГУ, 2017. — С. 180-186.
Abstract: Статья посвящена проблеме развития корпоративной социальной ответственности в сфере культуры. Благодаря изменениям в области законодательства в Беларуси произошли определенные изменения в области привлечения бизнеса в культуру. Культура получила новый импульс развития вследствие возможностей, предоставляемых предпринимательскими структурами. Рассматриваются разные аспекты корпоративной социальной ответственности = The article is devoted to the problem of corporate social responsibility in the sphere of culture. Thanks to changes in Belarusian law certain changes appeared in business attraction to culture. Culture received a new impuls of development due to opportunities provided by enterprise structures. Different aspects of corporate social responsibility are considered
Description: III. Современные культурные индустрии и менеджмент в сфере культуры
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/188948
ISBN: 978-985-553-493-9
Appears in Collections:2017. Национальные культуры в межкультурной коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
180-186.pdf370,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.