Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/188618
Title: Распространение контента современ­ными медиа: тенденции и  специфика
Other Titles: Distribution of the content of new media: trends and specificity / M. L. Zaitsau
Authors: Зайцев, М. Л.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Журналистика. Педагогика = Journal of the Belarusian State University. Journalism and pedagogics. - 2017. - № 2. - С. 19-23
Abstract: Рассматриваются подходы средств массовой информации к работе с распространением контента, механика ко¬торой претерпевает существенные изменения под влиянием технологических процессов и эволюции в межличност¬ной коммуникации пользователей. Отмечается появление экспериментальных форм работы СМИ в данном направ¬лении, а также основные тенденции в трансляции контента мировыми и белорусскими медиакомпаниями и новые форматы взаимодействия с аудиторией. Анализируются трансформации контента в плане содержания и формы. = The mass media’s approaches to work with content distribution undergo a significant change due to technological processes and evolution in users’ interpersonal communication. This leads to the experimental practice of mass media work in that field. The major trends in the broadcast of content by world’s and Belarusian media companies, the new concepts of interaction with the audience are considered in the article, as well as the transformations of content in terms of subject and form are analyzed.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/188618
ISSN: 2521-6783
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2017, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19-23.pdf256,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.