Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/185685
Title: Employee value proposition – основа формирования и продвижения имиджа работодателя
Authors: Яницкая, Ликия Михайловна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2017
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 19-й Міжнар. навук.-практ. канф., 16–17 ліст. 2017 г., Мінск / БДУ, Інстытут журналістыкі; рэдкал. : С. В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 19. – Мінск : БДУ, 2017. – С. 170-172.
Description: Раздзел IV. Глабальная прастора камунікацыі
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/185685
ISBN: ISBN 978-985-7101-94-8
Appears in Collections:2017. Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
170-172.pdf256,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.