Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/181703
Title: Социальная реклама как отражение социальной реальности в обществе
Other Titles: Социальная компонента устойчивого экономического развития: сб. науч. тр. / Редкол.: А. В. Руцкий (отв. ред.) [и др.]. – Минск : РИВШ, 2017. – С.27-32
Authors: Балыкина, Анастасия Михайловна
Невгень, Валерия Викторовна
Черненко, Ольга Григорьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/181703
Appears in Collections:Социальная компонента устойчивого экономического развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Балыкина А.М., Невгень В.В., Черненко О.Г..pdf258,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.