Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178982
Title: Специфика политического маркетинга в современной Беларуси
Authors: Портнов, А. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические науки
Issue Date: 2005
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Сборник работ 62-й научной конфренции студентов и аспирантов Белгосуниверситета, 17 -20 мая 2005 г., г. Минск : в 3 ч. / [редкол.: А. Г. Захаров (ответственный редактор) и др.]. - Минск, 2005. – Ч. 2. – С. 129-130
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/178982
Appears in Collections:2005. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. Часть 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-130.pdf135,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.