Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗельман, Елизавета Александровна-
dc.date.accessioned2017-08-14T21:08:39Z-
dc.date.available2017-08-14T21:08:39Z-
dc.date.issued2017-06-18-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/178524-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleМолочные бренды беларуси: позиционирование и продвижение / Елизавета Александровна ЗЕЛЬМАН; БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; науч. рук. А.И. Соловьевru
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelman.pdf74,27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.