Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/178323
Title: Эффект вируса в маркетинге
Authors: Астапчик, А. Н.
Дайнеко, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Apr-2017
Publisher: Минск: ГИУСТ БГУ
Citation: Материалы XХ Международной научной конференции молодых ученых, Минск, 13–14 апр. 2017 г. – Минск, 2017. – С. 79-80
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/178323
Appears in Collections:2017. XХ Международная научная конференция молодых ученых

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Астапчик_Эффект вируса в маркетинге.pdf255,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.