Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/176810
Title: Маркетинговая стратегия современной организации (на примере ИООО «СВЯЗНОЙ БЕЛ») : аннотация дипломной работы / Екатерина Андреевна Шамбурова; ГИУСТ БГУ, Кафедра управления недвижимостью; науч. рук. Белецкая Л.В.
Authors: Шамбурова, Екатерина Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/176810
Appears in Collections:Менеджмент (недвижимости). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
annotation_Shamburova.pdf111,59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.