Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/174595
Title: | Междисциплинарный подход в обучении: CLIL и ОУР |
Other Titles: | Interdisciplinary approach in education: CLIL and ESD / T. Belyaeva |
Authors: | Беляева, Т. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Минск : ИВЦ Минфина |
Citation: | Сахаровские чтения 2017 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2017 : environmental problems of the XXI century : материалы 17-й международной научной конференции, 18–19 мая 2017 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : С. Е. Головатый [и др.] ; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, д-ра с.-х. н., проф. С. С. Позняка. – Минск : ИВЦ Минфина, 2017. – Ч. 1. – С. 42-43. |
Abstract: | Рассматриваются возможности реализации междисциплинарного подхода в обучении в неязыковом вузе, основанного на методике предметно-языкового интегрированного обучения (CLIL) и принципах образования для устойчивого развития (ОУР) = The article describes the possibilities of the implementation of the interdisciplinary approach in education in a non-linguistic higher education establishment based on a CLIL methodology and ESD principles |
Description: | Образование в интересах устойчивого развития |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/174595 |
ISBN: | 978-985-7142-90-3 (ч. 1) 978-985-7142-89-7 (общ.) |
Appears in Collections: | 2017. Сахаровские чтения 2017 года: экологические проблемы XXI века |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.