Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/169195
Title: Анализ рыночной устойчивости бренда на примере ООО «ОП НИИ ПКД» / Баландина М. Н., ГИУСТ БГУ, каф. экономики и управления бизнесом, науч. рук. кандидат экономических наук, доцент Кажуро Н. Я.
Authors: Баландина, Марта Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/169195
Appears in Collections:Менеджмент (социально-административный). 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баландина М.Н..pdf193,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.