Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/16204
Title: Маркетинговый подход координации компетентности персонала в процессе эффективного задействования совокупности компетенций //Вестник Самарского государственного экономического университета, Самара,СГЭУ. №6 (56).2009г. С.23-26.
Other Titles: Golovchanskaya E. Marketing approach to coordinating the competence of personnel in the course of effective involvement of set competence//Vestnik of Samara State University of Economics.№6 (56).2009г. P.23-26
Authors: Головчанская, Елена Эдуардовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2009
Citation: Vestnik of Samara State University of Economics.№6 (56).2009г
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/16204
Appears in Collections:Статьи экономического факультета 1969-2012

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.