Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/150915
Title: Психологические механизмы восприятия социальной рекламы
Authors: Можей, К. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: 2015
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Сборник работ 72-й научной конференции студентов и аспирантов Белорусского государственного университета, 11–22 мая 2015, Минск. В 3 ч. Ч. 2. - C. 262-265
Description: Факультет социокультурных коммуникаций
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/150915
ISBN: 985-445-369-3 (ч.2)
Appears in Collections:2015. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. Часть 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
262-265.pdf188,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.