Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/150842
Title: Cross cultural awareness in international marketing: investigating eating habits
Authors: Kireeva, J.
Drozd, A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2015
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Сборник работ 72-й научной конференции студентов и аспирантов Белорусского государственного университета, 11–22 мая 2015, Минск. В 3 ч. Ч. 2. - C. 48-52
Description: Факультет международных отношений
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/150842
ISBN: 985-445-369-3 (ч.2)
Appears in Collections:2015. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. Часть 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48-52.pdf481,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.