Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/134159
Title: Методический подход к проведению стратегического анализа для формирования эффективных управленческих решений на основе маркетинговых инструментов
Authors: Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2014
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Беларусь и мировые экономические процессы : сб. науч. ст. Вып. 11 . − Минск, 2014. – С.57-64
Abstract: В статье рассматривается комплексный подход к проведению стратегического анализа на основе маркетинговых инструментов для принятия эффективных управленческих решений. Раскрывается механизм выполнения стратегического анализа, обосновывается последовательность и объясняется необходимость включаемых элементов. Предлагается интегральная модель последовательности проведения стратегического анализа среды предприятия = The article discusses an integrated approach to strategic analysis on the basis of marketing tools to make effective management decisions. The mechanism of policy analysis, is justified due to the need for consistency and included items. It is proposed integrated model of sequence analysis of the strategic environment of the enterprise.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/134159
ISSN: 2225-6903
Appears in Collections:Выпуск 11. - 2014. - 203 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57-64.pdf279,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.