Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/123739
Title: ОРГАНИЗАЦИЯ СБЫТА И РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ООО «ТУССОН-ПЛЮС» В РАМКАХ ЕГО МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ: аннотация к дипломной работе/Анна Викторовна Асмоловкая; БГУ, Факультет бизнеса, Кафедра бизнес-администрирования;науч.рук.Буховец Т.В.
Authors: Асмоловская, Анна Викторовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/123739
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Асмоловская.doc35 kBMicrosoft WordView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.