Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/120671
Title: Международная маркетинговая продуктовая стратегия: реферат дипломной работы/Е.Е. Минич, БГУ, Экономический факультет, кафедра международного менеджмента; науч.рук. к.э.н., доцент Грек Н.Г.
Authors: Минич, Екатерина Евгеньевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 18-Oct-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/120671
Appears in Collections:Менеджмент (по направлениям). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аннотация_Минич_2015.pdf282,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.