Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/119579
Title: Адаптивная модель интернет-маркетинга на примере городских проектов Сitydog.by, The-village.ru, Bg.ru : реферат дипломной работы / Гурская Яна Вячеславовна ; БГУ, Институт журналистики, Факультет журналистики, Кафедра медиалогии и веб-журналистики; науч. рук. А. И. Асфура
Authors: Гурская, Яна Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 30-Jun-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/119579
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurskaya.pdf245,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.