Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/114791
Title: Comparative advertising and advertising wars
Authors: Герко, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2015
Publisher: Четыре четверти
Citation: Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Вып. 14 / cост. С. В. Анцух; под общ. ред. В. Г. Шадурского. — Минск: Четыре четверти, 2015. — 254 с.
Description: Раздел 3 «Менеджмент. Маркетинг. Финансы и банковское дело. Экономика»
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/114791
ISSN: 2224-0845
Appears in Collections:Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Выпуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gerko_sbornik14.pdf204,88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.