Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/111205
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолонников, Александр Андреевич-
dc.date.accessioned2015-03-12T12:37:53Z-
dc.date.available2015-03-12T12:37:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВысшее образование в России, 2015, - с. 61-70.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/111205-
dc.description.abstractAbstract. The article explores the epistemological foundations of universities’ educational practices. It is shown that each of these practices refers to a particular form of educational knowledge depending on the actual mode of such reference. The author comes to a conclusion that epistemological policies are linked to socio-cultural reproduction, rooted in the universities interest in preserving the existing form of educational knowledge. Keywords: individual-centered epistemology, critical epistemology, educational knowledge, educational logistics, educational dietology, discoursive concept of knowledgeru
dc.language.isoruru
dc.publisherВысшее образование в Россииru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleК вопросу о политиках знания в современном университетеru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Научные публикации

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Полонников Высш обр 1_15.pdf402,32 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.