Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/107520
Title: Создание и продвижение бренда торгового центра: коммуникативный аспект: аннотация/реферат дипломной работы/ Алина Станиславовна Вергейчик; БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; науч. рук Е.В. Лебедева
Authors: Вергейчик, Алина Станиславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 19-Jan-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/107520
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplom_vergeichik_a_s.pdf216 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.