Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/106261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМальцева, О. Е.-
dc.date.accessioned2014-12-12T09:19:45Z-
dc.date.available2014-12-12T09:19:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПсихологический журнал : ежеквартальное научно-практическое издание. - 2013. - № 1-2(35-36). - С. 103-111ru
dc.identifier.issn2072-8425-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/106261-
dc.description.abstractIn the article are presented the research results of motivational structure of personality in continuous education. It has been determined that the most powerful motives in the structure of the “real” academic motivation are the motives of life support, comfort, and social status achievement. In the structure of the “ideal” academic motivation the motives of social status achievement, communication and creative developmental activities have more driving force. The weakest motives in the structure of both types of academic motivation are the motives of basic activity and social utility. The trends of dynamics of the main motivational factors in the academic motivation’s structure of participants of educational process have been identified.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleДинамика учебной мотивации личности на разных этапах непрерывного образованияru
dc.title.alternativeDynamics of personality’s academic motivation at different stages of continuous education / O. Maltsavaru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:2013, № 1-2(35-36)

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
103-111.pdf509,6 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.